1.11.11

Har ikke skjedd det store i det siste, og de fleste som leser her tipper jeg at jeg er facebook venn med uansett og dere ser jo på facebook hva som skjer! men her kommer en oppdatering uansett..

  • Forrige helg var det supriseparty for ei veninne, og der ble jeg «muffed». Altså endte jeg opp med en cupcake midt i fjeset. Woho, super gøy gitt. Men ellers var kvelden veldig koselig 🙂
  • Mi sære bffff.. Hun er serriøst en av de særeste jeg kjenner og har møtt i hele mitt liv! Hun er prikk lik meg, så vi koser oss ganske godt sammen. Hvem skulle tro at du skulle finne en så var helt lik deg selv på andre siden av jordkloden?!

  • Denne helgen var det halloween party der jeg, søster og bf gikk som powerpuff girls. Veldig kjekke kveld og ble endra bedre kjent med folk, selv om jeg har vert her i 4 mnd. Er ikke det riktig?!

    Søster i blå og bf i grønn

  • Ellers hadde jeg min første eksam for denne termen, så 1 down and 1 to go. Føles herligt 🙂
  • Åh, jeg skal til melbourne i helgen, blir koseligt. Noen som har hørt om Kamen Tuten? Er noe egyptiske munker. Og siden jeg bare digger egyptiske munker og virkelig intereserer meg for det, så blir nok det skikkelig gøy! not

 

og det viktigste med hele innlegget: julemusikk tips. Jeg husker ikke hva jeg hører på til julen av sanger, glemmer det ut vert år. Kanskje på tide og ikke slette spillelistene. Så; har du noen julesanger jeg burde legge til i spillelisten min?

Posted on 1. november 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Å dokke va veldig fine og søte 🙂

  2. Så kuult!
    Men julemusikk.. veeeel..
    All i want for christmas – Mariah Carey
    driving home for christmas – Chris Rea
    O holy night – Mariah Carey
    I’ll Be home for christmas – Michael Bublé
    White Christmas – Av han over
    og til slutt Shake up christmas – Train

    Håper det hjelper litt! : D

  3. Kos deg videre 🙂 Spelelista får du finna sjøl 😛

  4. Så utrolig heldig som har funnet en bestevenn som er lik deg!

Legg igjen en kommentar