Flom

Her er det flom! Skoler er stengte, bydeler er evakuerte, strømmen går, flyplassen er stengt, huser er ødelagt. Min skole skulle være stengt i morgen, men pågrunn av at det er australia day (deres national day) så har vi fri uansett. Holder været seg slik det er nå, blir nok skolen stengt på fredag og mandag. Regnet skal fortsette til søndag/mandag. Tviler på at skolen stenger ned da!

http://tools.goldcoast.com.au/photo-gallery/photo_gallery_popup_preview.php?category_id=36955&offset=1 her kan du se bilder om du blar deg videre, og i andre album på høyre siden.

Dette bilder er tatt 5-10 min kjøring fra der jeg bor. Bildet ble tatt klokken 10 i dag morges, og det verste regnet var fra 11-2 ca. Så du kan tenke deg hvordan det ser ut der nå.

Dette er vell en 15-20 min vekke fra der jeg bor!

Posted on 25. januar 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 7 kommentarer.

  1. Oida, hold deg trygt inne du 🙂 Vil ha deg så heile som mulig hjem igjen !

  2. :O:O!!Oiiiii!! :O:O Er det ikkje ekkelt og være det når det er flom??! Det hadde eg synest!!!!! :):):)

  3. den bilen var jo heilt ned regna!!!! stakkars deg, men du får fri frå skulen:P

Legg igjen en kommentar

