my 18th birthday

Hadde en konge 18års dag. Har fått feiret i 3 dager, så klager ikke jeg altså. Startet på fredagen med at bestie og søs hadde laget til surprise party for meg. Kjempe kos, og jeg fant ut at jeg har faktisk bare klart å skaffe meg kompiser her nede utenom 3 veninner. Så vi var 4 jenter og 11 gutter, kjempe kos. Spiste god mat og etterpå gikk vi på stranden. Når klokken ble nesten tolv ble vi hentet, pågrunn av at vi måtte stå opp tidligt neste dag. Noe jeg klaget over, og jeg kunne ikke forstå hvorfor de andre ikke klaget når de også liker å sove lenge.. Så på selve bursdagen min ble jeg vekket klokken 8 for å ha frokost og åpne gaver. Ble kjempe glad for gavene da. GHD rettetang fra vforeldre, smykker, piercing og vinglass fra søs, smykke fra bestie, smykke og øyredobber fra Jess. Så fikk jeg en lapp ting og kunne ikke forstå hva det var, når jeg begynte å lese fant jeg ut ganske raskt at det var å svømme med delfiner. Så da var det å komme seg rundt for å få på seg bikinien og bli klar. De andre gjentok hele tiden, vi kjører 9:30. Da klokken ble 9:30 å alle fortsatt satt å så på tv eller gjore noe annet begynte jo selvfølgelig jeg å mase om at jeg var ganske sikker på at vmor hadde sakt at vi måtte være klare til 9:30, noe som de andre mente at det stemte ikke. Endelig ropte hun å sa at nå måtte vi komme. Jeg gikk til døren og spurte som normalt om hvilken bil vi skulle ta. Hun bare smilte og plutselig står det en mann å sier «g’day». Jeg bare «heey, I think your at the wrong house or something sir». Men da jeg så opp så jeg en fin hvit svær limmo, og fant ut at vi ikke skulle ta noen bil til Sea World, men limousin dit. Lykkerus dere, lykkerus! Etter å ha vært i Sea World en del timer var det buss tilbake, jadda kommer dit som konger drar derfra som lus. Hadde middag med vforeldre, søs, bestie og Jess. Hadde en veldig flott kveld med de beste jentene. I går så hadde vi litt kake og bare koset oss sammen. Så, det var min bursdagshelg 🙂

Posted on 16. januar 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Heldig du va da! 😀 Hørres ut som ein fantastisk bursdag!!

  2. Så utrolig kult da! : D Heldig du var!

  3. åå, det hørtes utrolig kjekt ut!!

  4. Lucky!! Det virka som ei kjempefin feiring 😀 Og gratulerer med overstått 🙂
    Håpa du har det bra der nede 🙂

Legg igjen en kommentar

