Sprøyter

Da var det tid for å starte på sprøytene. Skal ta hepatit B. Aner ikke hva den er for sånn egentlig, men så lenge jeg slipper å bli syk er jeg fornøyd! Ellers er det lite nytt som skjer fortiden. Fra desember av skal vi få månedlig informasjon, og da begynner det virkelig å nærme seg til avreise. Jeg gleder meg bare mer og mer for hver dag som går. Byen som skolen jeg har tatt på 1 plass heter Gold Coast, og det virker helt utrolig nydelig der. Skal visst være veldig bra å surfe der, så det må jeg jo nesten prøve når jeg er der nede. Har også veldig lyst til å dykke/snorkle i Great Barrier Reef. Så nå om dagene ser jeg på bilder, youtube filmer og leser på nettet. Egentlig så tror jeg ikke at jeg burde det, for jeg klarer ikke å vente lenger snart. Håper de neste 8 månedene flyr av gårde!

Posted on 18. november 2010, in Forberedelser. Bookmark the permalink. 9 kommentarer.

  1. de flyr nok utrolig fort JK :p surfe må du jo! dykk/snorkle må du jo og prøve xD Det blir jo sikkert skikkelig kult da å bo der nede nesten et år ; D får håpe du får den byen du vil da 😉 og at du får oppleve det du ønsker 😀

  2. SV: Hei 🙂 jeg tror at det gikk bra på tirsdag! Så nå er det bare å vente på at jeg får brev i posten!! 😀 SPENT!!!!

  3. sv; åh så bra å høre! for legen min sa nemlig at det var de tre katteklorene, men da skal jeg virkelig si til han den metoden du sa 😀 Takk for svar!

    • hehe, kan jo godt hende at de gjør det forskjellig fra plass til plass, men det var vertfall slik jeg gjorde det:-) Hadde aldri klart de tre katteklorene!

  4. sv; nei, det var det jeg sa til mamma også! Kommer nok til å svime av om jeg må ta de ! 😦

  5. sv; ja, det håper jeg og ! Uansett, så er det vel verdt det ! :):)

Legg igjen en kommentar